Tuesday, November 30, 2004

離場

最近搵番D舊歌放入mp3 機
先發覺原來我久違了一首我好鍾意聽0既歌
呢首歌其實已經0係我diary post 過唔止一次
但係就未0係 blog 度post 過
所以一定要0係度介紹下~

呢首歌我最初聽0既時候覺得冇乜特別
但係細聽之下
發覺原來歌詞作得好好
到現在我都仲係覺得好好
我唔知點形容0個種"好"
唔係「K歌之王」0個種一聽就覺得「正呀!」咁樣
但係佢係一首好有深意0既歌
希望大家都覺得係啦~

Actually 呢首歌冇plug 到上台
只係因為我買0左隻翻版「聽風之歌」大碟所以先會聽得到
哈哈~ 仲係翻版時代
可想而知係幾耐世紀之前0既事lu~
不過成隻碟都好好聽~~~
尤其係呢首啦~ ^^

呢首歌
所講述的雖然係失戀
但係0個種面對失敗的人生態度
的而且確值得學習
我鍾意呢首歌的原因
都係因為歌詞裡面的樂觀人生態度
人生之中總有很多 ups & downs
如果次次面對失敗都是自怨自哎
那麼你的人生一定不會怎麼快樂
亦不會從失敗中學懂什麼~
反而我好喜歡歌詞中所描述的想法
他承認了自己的不快樂
承認了自己想逃避、要「離場」
但他很清楚知道
他不能自欺
他要勇敢的接受現實
努力接受那些真相
勇敢的面對將來
雖然一時間的失敗很難令他即時復原
所以他選擇離開,「重整理想 有新志向
這種積極樂觀的人生態度
我覺得是每個人應有的觀念
既然好景不常
可不接受現實
去創造更美好的將來呢?!
我相信每個人都有理想
不要為了一時的失敗
便放棄自己呀~!
總有一天幸福就會擺在你眼前呢~



離場

曲 : Adrian Chan
詞 : 李敏
編 : Adrian Chan

從前談電影 心中最愛是看劇情變好
而不感牽強
然而年漸長 只知道世事較劇情更糟
如今愛戀 有些故障

* 我曾讓愛放最上 發展得不理想
各位都猜到怎去下場
# 愛 誰愿意看結局惆悵 怕淚腺任性的擴張
尋求著借口 不想去看罷這出戲
見諒 我先離場


從來無自欺 怎可以繼續看劇情變糟
人生極漫長 仍然是樂觀

只不過發現分開會更好
重整理想 有新志向
Repeat * # ﹒*

愛 臨近結尾氣氛極惆悵 努力接受那些真相
無聊時在想 想戀愛太像一出戲
縱蕩氣多回腸 但閉幕了應離場

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.