Thursday, November 04, 2004

Orientation 相

今日(11月3日) 收到SDS email 話有orientation D 相
不過software copy 0個D好似太細
但係SDS 話幫我地晒?兩張hardcopy 呀~
好0野~ 終於有得睇喇~ Yeah!

本來都唔記得?呢個event 有相
突然間收到email 仲話有hardcopy
勁開心~! ^^
可惜D softcopy 細0左D
不過有好多相都有我呢~ hehe~


好多新生呀~! 諗番起三年前的我都係咁樣呢~ hehe~


到我地 choir perform 喇~~~


哈哈~ 今年「坤」0左D新生一齊上台唱呢~


2 comments:

minghong said...

亂晒碼... :-/

ET20 said...

Thanks! 搞掂喇~ 我都唔知點解會咁

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.