Thursday, November 25, 2004

又一城聖誕樹

今晚食完飯之後
行左去又一城
發覺聖誕樹已經開左燈喇~
於是就興起話不如上完堂黎影相~

哈哈~
我地上完堂結果就真係去左影喇~
我同Sharon 仲扮人地跳舞
雖然佢地話我扮得唔似 (我都覺得係0既~~~)
不過都好過佢地唔肯影丫~

我地影影下就熄燈喇~
搞到阿Mei 扮唔到個女仔跳舞添~ V.V
於是只係影左幾張
不過都幾好玩gei~



合照先~~~


睇下我地,有冇後面0個兩個公仔跳得咁靚呢?!

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.