Saturday, November 06, 2004

同類

最初聽搶先試聽版已經好鍾意
冇諗過聽晒成首之後反而冇咁喜歡
可能同我想像之中有好大出入
不過而家聽聽下
都覺得幾好聽~
尤其0個段「啦啦~~啦~~~」
好有 feel~

硬係覺得呢首歌有D古代中國 feel
仲要係好淒慘0個隻~
所以段「啦啦啦」
好似有種宣洩的感覺~

估唔到呢首歌咁快有midi
仲快過「我的愛」
正呀~!
首midi 真係超似~
起碼保留到少少0個種淒涼 feel~
睇黎呢首歌都有幾多人鍾意呢~





原唱歌手:孫燕姿 Stefanie Sun
原曲作者:李偲松
原曲作詞:易家揚
原曲編曲:李偲松
原自大碟:Stefanie

 雨後的城市 寂寞又狼狽
 路邊的座位 他空著在等誰

我拉住時間 他卻不理會
 有沒有別人 跟我一樣很想被安慰

*風 停了又吹 我忽然想起誰
 天 亮了又黑 我過了好幾歲
 心 暖了又灰 世界 有時候孤單的很
 需要另一個同類

 愛 收了又給 我們都不太完美
 夢 做了又碎 我們有幾次機會
 去追


 Repeat #*
 
 不曉得為什麼愛 又稀少又昂貴

 雲在半空中 被微風剪碎
 回憶也許美 可是正在飛走對不對

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.