Saturday, November 20, 2004

別來無恙

最初會聽呢首歌
係因為見到有人話Kelly 隻新碟入面呢首歌最好聽、好感動
所以我先至會拎黎聽下~
點知聽完真係覺得好好聽
於是就好鍾意聽喇~
點知聽下聽下
發覺都係主打"對不起不是你"好聽D
可能呢首聽得太多
聽厭0左掛
不過主打歌係節奏輕快D
所以冇咁易聽厭
但係其實呢首歌都唔錯
起碼歌詞作得好
好似newsgroup 的人講0既一樣
尤其係0個句: 我看到,我眼淚忍不到
真係作得唔錯~
我都係因為睇左0個個post
先至會咁大興趣走去聽呢首歌呢~




原唱歌手:陳慧琳 Kelly Chen
原曲作者:Robert Lay@On Your Mark
原曲作詞:方杰
原曲編曲:Robert Lay@On Your Mark
原自大碟:Stylish Index


不想給碰到 終於都碰到
街中偶遇你 你卻不會走前我一步
為何做不到情人 總變得這麼恐怖
我跌倒 你終於肯看到

講一聲你好 講一聲我好
怎可意料到 你說娶了她 是你驕傲
別提及她怎麼好 反正我不想知道
我也想嫁你 但天知道


回頭數 曾於分手 講過別後願無恙
 但我這些年來 幾多次愛 何故未見將來
 命太好 從不希罕擁抱 為何又要 這般掛心從前
 明年碰見 容我說句不想再見

(突然碰見 還介紹你妻子)*

分開走也好 一起走更好
一早領悟到 我再走也不能到出路
若然是不知所措 應說看到她的肚
我看到 我眼淚忍不到

Repeat(*)

回頭數 曾於分手 講過別後願無恙
但我這些年來 幾多次愛 全數是我敷衍
命太好 從不希罕擁抱 為何又要 這般掛心從前
明年碰見 求你扮作 不忍看見

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.