Thursday, November 11, 2004

畢業相

呢幾日係City 畢業禮
Choir D fd 叫0左我去影0左兩日相
跟住今日又見到D CS 的師兄師姐
又影0左幾幅
所以夾夾埋埋都影0左幾多相呀~!

時間真係過得快~
咁快就畢業喇~
下年就到我喇.......
原來影相都可以影到咁悶....(哈哈, of coz not me lar! 係畢業的朋友仔)
我咁鍾意影相
相信我下年唔會影到唔想影0既~~~

Btw, 我放0左 D 相上imagestation
不過到目前為止已經有九個人visit 過喇~
真係估唔到~~~
大家得閒可以去睇下啦~ ^^


第一日Cynthia 行畢業禮


第二日到Prudy 喇~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.