Friday, December 03, 2004

今日的黃昏

今晚的日落好靚
由見到個金黃色的太陽開始
到個天染成紅色
真係好耐都冇見過咁靚~
尤其係個天染到成個紅色的時候
成個天好似靜止0左咁
D 雲好靚好靚 (我諗唔到點形容)
好似見到個宇宙係你面前一樣
0個種感覺我真係唔識點去形容~~~

最可惜部相機俾阿妹拎0左唔知去邊
搞到我冇得影低喇~
不過就算影低0左
我都覺得影唔低我0個種感覺
所以0係0個一刻我只係想望多兩眼
將個景象留0左0係我0既腦中
希望唔會忘記啦~

Anyway, 0係newsgroup 見到個個都話個天好靚
仲有人影低0左
所以就等我揀番幾張 post 0係度啦~



將軍澳的黃昏...
Actually 呢個景直頭係我從窗口望出去0個個景
不過我望0個個景比呢個闊好多
尤其係會望埋相的右手邊,0個度先係最靚呀~


當個天染到成個紅色的時候,就係好似咁樣
不過我見到0既,當然要比呢個靚啦~
你地睇下D 雲的層次感,好似上0左太空睇一樣咁細緻,真係唔知點形容0既靚~~~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.