Tuesday, December 21, 2004

布吉之旅第三天

今日都冇乜特別
去食下燕窩、飲下蜂蜜、睇下寶石咁啦~
相信你地都知我講乜ga lar~
咪係去D 乜乜專門店聽人promote 囉~

上午就係咁過
跟住lunch 就去左間酒店食自助午錮 地道野唔係好敢食
因為太辣,唔係好敢食
不過個地道糕點就好好味呢~
雖然已經食到好飽
但係都好想食多個
不過最終我都係食左一個ja~
好似話係coconut 做0既
佢好似D 雞蛋仔咁整到一個個
但係唔係一餅餅咁
係一個個咁整
不過個質感有D 似
但係係鹹0既
唔係甜0既~
但係好好味~~~

下午就係呢個野生森林之旅
去左騎大象、睇猴子表演、睇人整椰子汁、整地道醬料、同埋坐牛車
我地首先要坐四駒車先上到山上面騎大象
D 大象仲好醒目呢~
識得表演好多野~
坐係上面亦都好好玩!

去完"森林"就返酒店
返去酒店我同媽咪就做古法按摩
阿爸同阿妹就0係隔離房訓覺
今次冇上次咁舒服0既
上次0係芭提雅做完
真係一身鬆晒~
但係今次只係覺得有D痛...-_-"

夜晚唔係好記得lu~
淨係記得七點中集合出去食飯
我地接番做Spa 班人就去左一間好好味0既自助餐餐廳度食
可惜我地來晚了
食唔夠一陣就冇晒D野食
之後就去左行Central Festival
That's all~
返酒店訓覺~


酒店的Christmas Tree
好大棵好靚呢~~~


我地將要騎的大象呀!


騎在大象上面影的,估唔到震下震下都仲影到張咁清~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.