Wednesday, December 22, 2004

布吉之旅第四天

今日全日自由活動
咁我地都join 晒旅行社幫我地安排的行程0既~
所以今朝一早起身就去鳥蛋島喇~
0個度真係好靚
領隊亦都極力推介
唔怪得香港小姐要去0個度做外景
真係水清沙幼
尤其我地過左去少人0個邊
成個沙灘冇乜人
得我地同埋同"木台"的團友0係度影相& 玩
真係好舒服、好relax~

仲有就係0個度勁多魚
我地係度狂餵魚
一放bread 落去就勁食
好鬼搞笑~
仲有就係同魚魚一齊游水
同埋玩魚魚喇~
相信我的同學仔都聽過下我的描述
有條俾我地捉左0既魚炸死
逼我地放左坒u係俾佢激死!
估唔到D 魚咁聰明~
此行真係值得!!!



嘩~ 你睇下D魚,即刻游晒埋黎喇!!!


鳥蛋島
好靚的沙灘


鳥蛋島
超靚~


去完鳥蛋島又係返酒店,見聽日就走,所以0係酒店影下相啦~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.