Monday, December 27, 2004

特別嘉賓

話說0係十一月尾的時候
我0係 lab 唔知做緊 D 乜
突然間0係我耳筒裡面傳黎呢首歌的音樂
立刻俾佢的前奏吸引左
即刻望下係乜歌啦~
點知原來係唔識的
只係因為我將成隻容祖兒精選 transfer 晒過 lab 部機
再將機入面所有歌擺晒入 playlist
所以先會聽到好多平時好少聽的歌

好奇怪原來Joey 以前有隻咁好聽的歌
但係我從來都未聽過
自從呢次之後
我就好掛住呢首歌喇~
幾乎0係親lab 都會loop 呢首歌黎聽
聽到自己都識背咁濟
一路到study week、考試...
都周不時會諗起呢首歌

睇番
原來呢首歌的歌詞好有意思
幾乎句句我都好鍾意
所以好想介紹俾大家
如果大家未聽過的話
我都推介俾大家聽下~





原唱歌手:容祖兒 Joey Yung
廣告插曲:日清美味寶 電影歌曲:《魂魄唔齊》
原自大碟:喜歡祖兒2 (新歌+精選)
原曲作者:Barry Chung
原曲作詞:林夕
原曲編曲:Barry Chung
原曲監製:Terry Chan


想 無論甚麼都也不想
甜品使我心癢
亦期待你 共我愉快分享


如果 甜蜜是最後才出場
情感多少筆帳
全部等壓軸那位登場


無論甚麼東西 使我痛快開心
 仍期待 你是我特別嘉賓


(唯獨你)當我最快樂時 替我高興
 當我要放任時 賜我反應
 有你陪伴氣氛 總有保證
 娛樂我是你本領

 唯獨你 當我最快樂時 替我高興
 如像將恭喜 變作鈴聲

 不算天大事情
 難道你忍心不去贈慶


請 前來做我壓軸的人
毋須約會別人
娛樂一晚扮慶祝生辰
Repeat*#

我 能被你 拿著愛 扶著吻
我 難道要 預備 嘉賓
Repeat#

不算天大事情
仍期待你贈我掌聲

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.