Monday, December 20, 2004

布吉之旅第二天

今日的感覺似係第一天
因為今日先係第一日開始玩
開始0係布吉行

今日的行程就係朝早去哈哈島
食埋lunch 就返酒店休息
跟住夜晚就行番噚日應該行的水果街
& 今晚原定活動芭東夜市
最後我地隨領隊自費去食魚翅宵夜~

去哈哈島淨係玩左Sea Walker
不過比芭提雅靚呢~
hehe~ 第一日感受到陽光與海灘
好開心呢~! ^^
雖然有成三十幾度
但係D 海風吹埋黎
一D 都唔覺得熱
反而好舒服呢~! haha~~~



哈哈島


哈哈島II


水燈節


P.S. Today is 30/12/2004
發生海嘯之後
唔知點樣再去post 相
因為D 相令我諗起好開心的回憶
同時亦諗起而家布吉的情況
0係一個災難發生之後
我居然仲去post 番D 開心的回憶出黎
點都唔可以令自己去接受~
所以諗左好耐...
但係最後都決定要post
等大家都可以睇到災前的布吉有幾靚~
俾大家感受0下一個渡假勝地0係災前的美景
因為可能要若干年後先會見得番當日的環境 & 感覺了~
不過我寫得唔夠開心
因為感覺始終冇最初番黎咁強烈
而家心情亦有點矛盾~
if 想睇詳盡D 的描述同埋多D 的相,可以去我的新blog
會不斷更新~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.