Thursday, December 07, 2006

華東之旅 ~ 桐鄉烏鎮

離開繁華的上海
我地再次走入山水之地
由上海到杭州
中間途經桐鄉及烏鎮
所以我地個行程都有安排到呢兩個地方度睇下...

  Posted by Picasa

烏鎮其實係桐鄉入面的一個水鄉
它之所以咁出名
係因為劉若英的一套"花樣年華"而促成
江南其實大大話話有七十幾個水鄉
要去晒就冇乜可能架喇...
但係點都要揀一個去睇下0既~

  Posted by Picasa


烏鎮受到政府的保護
所以到處都依然散發出一個江南水鄉的特色
除左有一些人為因素令烏鎮變成了"示範單位"外
那裡的村民其實都保持住佢地古舊的生活方式
最impress 係參觀酒廠
雖然果度都變成左旅遊參觀景點
但係依然見到D 人點樣釀酒
仲要0係木筒一殼一殼咁拿出黎俾我地試酒
好有風味...

仲有參觀江南百子床
聽左好多歷史
同埋用板藍根的染布坊
好有特色....

不過黎到水鄉當然係想睇下當地人民的生活
終於0係搭小船出返去門口果時見到喇~
見到當地人0係河邊洗衫啦~
取水洗菜煮飯啦~
將洗菜水倒回河流啦~~~
真係睇到當地人0係點生活架....
雖然科技就在不遠處
但係佢地堅持用自己的方式生活
可能有D 野,係生活0係科技發達的現代人永遠都得不到的...

  Posted by Picasa


離開烏鎮
我地坐車去品嘗杭白菊花茶
由於阿媽叫我幫佢買D 菊花返去
加上我自己都好鍾意飲
於是就大舉入貨喇~~~

桐鄉D 杭白菊真係幾靚
好清香好好飲~
我都建議大家去買
不過要小心俾人開天殺價
因為我地返到杭州
發覺一大罐都只係三十幾蚊
我地去到桐鄉買一小罐就要廿幾蚊
冇法啦~ 旅行團呢D 一定抽佣架喇~~~ 唉~~~
不過亦都要提醒下各位
杭州要買菊花都唔係咁易
因為真正出產地係桐鄉
所以要買都係返桐鄉買啦~



This album is powered by
BubbleShare
- Add to my blog

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.