Monday, December 04, 2006

華東之旅 - 南京篇

完成左短短的無錫旅程
我地又坐住旅遊巴搭長途車去南京
天氣越黎越凍
今日著左羽絨都好似仲係好凍咁...

到左南京已經開始天黑
我們的第一站是夫子廟小食街
果度出名的有鴨血粉絲湯、炒粟子、臭豆腐等等
我地D 團友個個都去食鴨血粉絲湯
我地就0係條街度行下睇下野影下相咁
不過最後都試左舊類似糯米糕的糕點
都幾好味呀!
最後仲食左杯麥記雪糕...哈哈~
果邊D 牛奶都唔錯bor
唔似得香港d 雪糕咁用溝水的牛奶黎整~

  Posted by Picasa
夫子廟小食街夜晚燈光燦爛~

  Posted by Picasa
好出名的秦淮河畔
係以前好多風流才子的煙花之地~
仲記唔記得孔乙己0係秦淮河畔做過D 乜呢?!
又記唔記得江南四大才子經常0係秦淮河畔吟詩作對呢?!


食完D 小吃
跟住就食晚飯~
食完晚飯就返酒店休息lu~
今晚入住"五星級的家"
係行程中唯一一晚住五星級酒店
間酒店確實係幾靚呢~~~


  Posted by Picasa
唯一的一晚在五星級酒店入住
可惜位置比較偏僻
又係唔可以出去行街...
圖為南京金陵江濱大酒店


訓醒第二朝又係好早起身
食過早餐就出發去長江大橋喇~
唔講唔知原來長江大橋有一段故事
係好辛苦先至由中國的人民建成
當中的血汗亦只有當時有份參與建橋的人先知喇~
所以呢條橋又名為「爭氣橋」
因為佢係為中國人爭光的一條橋
要記得呢條橋的歷史
只要記住12345678910 呢十個數目字
一橋兩用: 上層係行車,下層行鐵路
全橋分為三段,中間的主橋和兩邊的引橋
公路橋長4.5公里,鐵路橋長6.7公里
用了八年時間興建
有九個橋墩、十個孔
由於長江大橋的最初是由蘇聯負責興建
可惜因為政治問題而停工
於是長江大橋附近亦見到當時由蘇聯興建的橋墩
稱為"蘇州屎" <-- Actually 係導遊亂講而已

  Posted by Picasa
看看爭氣橋之宏偉吧~

長江大橋的藝術廊入面仲有好出名的龔良大師即場為大家示範畫玻璃內畫
呵呵...我都有買個細細地的做擺設啊!
聽說這位大師是近代很出名的國家級藝術畫家
他放棄了高薪厚職來到長江大橋下為這條橋籌款作維修費
所以他賣出的作品收益會損獻出來作為修橋資金
他的作品真係幾靚
我買果個畫金魚的非常栩栩如生
很漂亮!!!


接著我們到南京城牆"台城"參觀
幾乎所有南京城牆已在南京大屠殺時被炸毀
現在衹剩餘台城呢一部份保存得最好!
南京城牆是由明代皇帝朱元璋興建
近郊區比較危險的城牆會興建幾層來防禦
最多會有四層
稍有不慎被攻破第二度城門
中間的閘會自動落下
做成防禦工具
所以話南京呢個地方很難才能攻入
因為地處險要,三面環山一面是急流長江
加上防禦能力很強的城門
敵人必須要有精密捕署才能攻入
於是很多皇帝也選這裡為首都
好可惜日本仔0係南京大屠殺中消毀了很多南京歷代的建築及文物
做成了永不磨滅的遺憾...
  Posted by Picasa
  Posted by Picasa
台城上每一塊磚都寫上字

接著我地就去左每一個地方必到的購物地點喇~
今次果個叫國際購物中心
導遊重點介紹的是玉器
跟住就有好多時間俾我地上去上面果兩層度行下
我地見到有人即場畫畫
仲話可以將我地個名即場作詩再即場畫一幅畫
於是我地就買左一幅有我地個名作詩的畫喇~
v^_^v

之後0係購物中心食完午飯
就離開華東最北的南京了...



This album is powered by
BubbleShare
- Add to my blog

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.