Sunday, April 27, 2008

陽光雨

由一位新晉歌手 (還算新嘛?!)
以她清新的聲線唱的一首勵志歌
雖然不及她唱英文歌那麼清脆動聽
但香港歌手來說,很少會唱到這種感覺~

Fiona Fung ~ 一個既熟悉但陌生的名字
原來在四、五年前
我已經開始聽她的 Shinning Friends, True Colors...
至於較早前以一首泓景臺廣告歌 Proud Of You 而一鳴驚人
果時人人都0係度搵原唱廣告歌及演唱歌手
但係冇人知根本係邊個唱~~~
到最後 Fiona Fung 呢個名字終於出現
仲要話佢係一個香港人
都依然冇人知佢係邊個~
果時有人特登extract 左廣告首歌黎 loop
我都係支持者之一呢~!
直至 TV Magic 出左,我先有得聽渴望已久的原唱歌曲~

去聽 True Colors 呢隻集錦碟
都係因為 True Colors 呢隻翻唱廣告歌實在太好聽
令我覺得隻碟入面的歌都應該唔差
結果俾我發現到 Fiona Fung 的另外一隻單曲 - Forever Friends
雖然呢首都係樓盤廣告歌
但係我完全冇印象
老實說,呢首歌吸引力比 Proud Of You 差好多
但係憑著 Fiona 的歌聲
一樣吸引到我不斷地聽~

以上提及的幾首歌
從我還未知它們的原唱者時
已經在我的WMP 播過不下數千次
最後估唔到呢幾首歌的原唱者係同一個人
她的歌聲是如此的清脆奪目
實在令我感到佩服~

正如我所說
新歌由於是中文歌詞
所以感覺上冇咁新鮮
不過她的創作天份實在值得一讚
尤其呢首係勵志歌都可以作得咁好
值得我去推介...


Fiona's Biography


陽光雨

曲:陳光榮
詞:馮翠樺
編:陳光榮
監:陳光榮

Woo…
風雨總會停 亂世變太平 
有我共你一起見證

都不緊要 跌碰總少不了 
要看開些少
不快要大叫 樂共苦差很少 
扭轉兩者只需數秒

* 新聞 又報導誰輕生 誰沒信心 
困境之中鬥爭
若放棄當個人 真的太笨 
怎可作不必要犧牲
走得過癮 剩低幾個傷心 
如若你肯 似金剛般變身
面對滿天責任 打不死摔不跌踩不沉 重拾你身份 *

Woo…
風雨總會停 亂世變太平 
擔心太多影響緻興

Repeat *

Woo…
風雨總會停 亂世變太平 
有我共你一起見證

Woo…
This is nothing strange
I can spread my wings…for you

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.