Saturday, May 10, 2008

WII Day

講左好耐話上去David 屋企
但係佢一路都唔肯
今日終於俾我地上到去喇~
yeah!
不過因為會所好多野都full晒
結果最後我地只係book 左snookers 黎打
最估唔到係Edmond 都帶埋BB 黎
搞到我地打打下snookers 都走晒去玩BB
哈哈!

本來plan 左去布袋澳食海鮮
不過後尾Ronald 又唔黎
Jeffrey 又冇打俾我地
最後我地決定留起David 屋企打WII 叫外賣...

第一個game 我地玩得最多的保齡喇~
哈哈...勁呀!
平時打邊會拎到咁高分
今次我地個個都過百呢~~~ :p

我地都幾勁
打左幾個鐘WII
幾乎Beijing Olympics 入面所有game 都打過晒
個feel 同我打nds 真係幾唔同
同埋始終係英文
起碼睇得明佢點玩
我打日文版nds 果時
成日都唔知佢想我點...-_-"
打完fencing 果時真係勁累
仲辛苦過打boxing
真係估唔到
搞到我即刻要抖下幫下手叫外賣
哈哈~~~~

大家玩到十二點都唔捨得走
好彩我提下大家
其實已經係十二點喇~
我係怕佢地搭唔到最後一班地鐵出返去...
好耐都未試過同班同事玩得咁盡興lu!

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.