Saturday, April 19, 2008

我決定走了...

唔經唔覺又一個月
個人大左,工作忙左,寫日記的時間都少左~
呢一個月
其實對於搵工已經有一個好確定的目標
只係合心水的工不多
而且要in 得成的確有一定難度
以前老細走左之後工作壓力又好大
等消息又等左好耐....
所以其實呢個月都過得幾唔開心~

收到offer 之後係咪成個人都鬆晒?!
我覺得唔係囉~~~
其實自己都有幾大掙扎
始終去到一個新的地方
要去適應新的環境
好難話一下子就習慣到~
更何況自己technical 同soft skills 都唔係話好好的時候
突然間要接咁大個job 返黎
其實自己都有點兒恐懼~
不過正如我安慰朋友一樣
唔面對就永遠都唔會長大
有咁0既機會點解唔去試呢?!
我有的還是時間
就算失敗了要重頭再來
我還承受得起~

自己對現在果team 有太多意見
一時間真係好難組織晒咁多野
其實我當team 入面每一位都係朋友
好希望佢地可以做得好D
唔好成日出問題
但係亦都感到自己能力同權力有限
我可以幫到的,做到的,其實我已經盡左力
呢個月返工的每一日,我真係覺得很累....

特別鳴謝以前老細俾我的教導同機會
唔係因為學到佢0既待人處事手法
我相信我唔能夠咁成功咁develop 我的career

新環境 新開始
我要「開始一個新故事,不想回頭不想再解釋,這一次照我的意思愛」!

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.