Saturday, April 26, 2008

南華會打保齡

已經有一段日子冇打bowling 喇~
今次因為茶班同學約去玩
所以就join 埋一齊玩喇~

南華會果D 果然係專業
成個場有成六十條lane
去到一定有得打
不過對於我地呢D 初學者就唔係幾好喇~
因為一條lane 只可以借兩個波、四對鞋
兩個波就真係唔係好夠我地用
而且我地有五個人
所以就唔係幾開心~
果度D lane 都幾滑
個波好似唔係好受控制咁就碌左出去
所以成日都要輕輕放波先就到個位
搞到我做咗好多運動
好快就好累喇~

今次係第一次同gap 仔打波
呵呵~
之前我地都有各自玩開
但係都未試過一齊打
好開心今次打左兩場
兩場個分都僅僅過百
哈哈~
好少第一場都會過到百
證明今次我真係好用心機去打!

雖然咁好成績
但係對呢個場印象麻麻
可能始終都係舊
facility 又唔係好足夠
對於我呢D 純粹玩下的玩家黎講
實在唔係咁合適
我都係鍾意AMF D 場多D
不過南華會果邊又實在唔駛驚冇位嘅~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.