Monday, October 04, 2004

Tiramisu

噚晚特登返黎
諗住今朝整Tiramisu
因為之前0係Newsgroup 同Sandy 玩玩下咁話
佢整cheese cake
我就0係佢下年生日整Tiramisu
雖然仲有好耐先到佢生日
不過既然佢都整0左Cheese cake
又成日吹我整Tiramisu 佢食
加上我自己又想玩下
所以今朝就起身試下整喇~

由於個電動打蛋器用唔到
搞到要手動打蛋
於是製成品比較稀
仲驚佢凝固唔到添~
好彩...都不至於太差~~~

等阿馬仲話佢係 "Horrimisu"
咪又幾好食~~~



今晚剛好有蒸水蛋食,結果.....(雖然我都覺得幾似~ 哈哈~)


等我同佢影番張先~


似水蛋都係因為未加可可粉jei~ 加番咪似Tiramisu 囉~~~
高飛第一次估都話係Tiramisu 啦~ 勁呀!

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.