Wednesday, October 06, 2004

任性

呢排拎番孫燕姿D舊歌黎聽
發覺呢首歌好好聽
於是呢排就勁播喇~

呢隻碟出0既時候都冇聽過
係近排得閒拎番D歌出黎聽0既時候
突然聽到覺得好好聽
於是先知道有呢首歌
不過到後來再想聽番0既時候竟然唔記得0左歌名....V.V

於是又過0左一排
0係Hall 撞下撞下咁聽番呢首歌
哈哈~~~ 今次醒目喇~
第一時間記低個歌名
於是呢排就成日聽
發覺唔單止旋律作得好
連歌詞都作得好好
好感動.......
直頭係我生活的寫照~





原曲作者:孫燕姿
原曲作詞:何啟弘
原曲編曲:吳慶隆
歌詞提供:LK_Hangman

喜歡聽歌 感人的歌
它讓我覺得愛是對的
睡不著 我就醒著
不再讓日子被打亂了

*寂寞很吵 我很安靜
 情緒很多 我很鎮定
 因為投入 所以放棄
 不願再被痛醒*

#固執算不算任性的要求
 付出也可能看不到結果
 終於你還是選擇了放手
 用逃避 讓感情犯錯#

喜歡唱歌 動人的歌
它讓我獲得一點心得
得不到 我就放掉
不去碰觸到我的需要
Repeat*

承諾算不算任性的要求
人總是不能太容易感動
當愛失去自我失去包容
只想要 從混亂解脫
Repeat#

喜歡聽歌 動人的歌
它讓我覺得愛是對的

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.