Sunday, October 03, 2004

別在下雨天偷偷哭泣

今日阿妹0係屋企開0左收音機
聽緊"雲妮鍾情"最後一集
由於0個時我0係廳食緊飯
剛好聽到阿妹房傳來的收音機聲
估唔到俾我聽到一首我好耐都冇聽過
又好鍾意好鍾意的一首歌~

記得初初聽到呢首歌0既時候
幾乎日日都會播住
0個時仲係我0係收音機錄「錄音帶」0既年代
由於0個一排有一部份0既歌我都好鍾意聽
所以就成日播住0個盒帶喇~
不過呢首,都好似係我最鍾意聽0個一首
仲要成日rew 又 rew 去repeat
非常麻煩~~~~
畢竟已經年代久遠的事了......

幾年前亦曾經0係收音機聽到呢首歌
電台好似幾鍾意隔一段時間就播番呢首歌咁
不過真係好動聽~~~
但係成日有人會講錯個歌名
係"別在下雨天偷偷哭泣" 而唔係 "別在下雨天偷偷哭泣"
我記得最初呢首歌hit 0既時候都有好多人講錯~

仲有仲有
我今日0係度搵番呢首歌0既歌詞0既時候
(其實我識背,可以打晒成首...-_-)
搵到好多網頁都話呢首歌係"鍾漢良"唱的
但我喜歡的版本
係"張克帆"的版本
所以千祈唔好搞錯~~~

我對呢首歌的印象
睇怕都已經好深刻好深刻
應該唔會記錯所有細節0既~~~



別在下雨天偷偷哭泣

作曲 楊明煌 作詞 李姚 編曲 屠穎

把我一顆心 放在你手裡
繫在你身邊寸步不離
不管走多遠 不管路多險 我的愛永遠不會變
外面的世界 有一點危險
不管飛多遠有我在你身邊
思念化成 長長的線 牽著你的心在天邊

把你的笑容 收在我心底
印在我心上不能忘記
當微風吹動 你的笑聲起 
我將知道你在那裡

別在下雨天偷偷的哭泣
別讓我為你在遠方而憂慮
思念化成 藍色的雨 點點落在我的心底

如果有一天 你走得太倦
只要一轉身 我就在你身邊
不管離多遠 不管多少年
我的愛永遠不改變 記得我在這裡等你

有我在這裡等著你 有我在這裡日夜等著你

別在下雨天偷偷的哭泣
別讓我為你在遠方而憂慮
思念化成 藍色的雨 點點落在我的心底
記得我在這裡等你

1 comment:

Anonymous said...

i just wonder if u have this song's mp3 file, if the answer is yes, would u mind sharing it? josephwhcheung@yahoo.com.hk

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.