Friday, October 29, 2004

Stefanie

等0左一年
孫燕姿終於有碟出喇~!
好耐未試過咁期待一隻碟
所以今日正式出碟我就即刻走去買~
計計下......我都唔知幾耐冇買過碟 lu~
本來上個禮拜已經想去買搶聽版
但係又抽唔到時間
結果今日剛剛好出碟先有少少時間
好彩仲有得加錢買搶聽版
隻搶聽版比專輯CD 仲要靚 & 精美呢~! :p (好彩今日先出去買,唔駛行兩次)


Stefanie 搶先預購版 CD 封面

一年前
一首「The Moment」見證0左孫燕姿的離開
今日
由一首「我的愛」證實0左她的回來
很有意思...

聽搶聽版時覺得「同類」最好聽
點知買0左隻碟番黎
聽晒成首歌之後
都係覺得「我的愛」好聽 D
Anyway~ 成隻碟都幾正~

我的愛MV

《我的愛》
繞著山路 走得累了
去留片刻 要如何取捨
去年撿的 美麗貝殼
心不透徹 不會懂多難得

以為 只要簡單的生活
就能平息了脈搏 卻忘了在逃什麼

我的愛 明明還在 轉身了 才明白
該把幸福找回來
而不是各自緬懷

我會在 沿海地帶 等著潮汐更改
送你回來

你走路姿態 微笑的神態
潛意識曾錯過的 真愛

以為 只要簡單的生活
就能平息了脈搏 卻忘了在逃什麼

我的愛 明明還在 轉身了 才明白
該把幸福找回來
而不是各自緬懷

我會在 沿海地帶 等著潮汐更改
送你回來

你走路姿態 微笑的神態
潛意識曾錯過的 真愛

莫非這是上天善意的安排
好讓心更堅定
彼此更接近 真愛

我的愛 明明還在 轉身了 才明白
該把幸福找回來
而不是各自緬懷

我會在 沿海地帶 等著潮汐更改
試著忍耐

不再怕傷害 不再怕期待
潛意識那才是我 真愛

你走路姿態 微笑的神態
潛意識那才是我 真愛

1 comment:

Anonymous said...

hello ar >v< 我想問你你知唔知我的愛mv中既男主角叫咩名呀..?

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.