Thursday, March 06, 2008

2008 台灣之旅 ~ 第一版

0係上個禮拜已經完成左遊記的第一版
好可惜冇時間亦冇乜精神去繼續寫落去
所以暫時就公開第一版給大家看
有甚麼意見也歡迎提出呢~~~

今次旅行真係玩得好開心
好想好想好好記低果種感覺
真係好耐都冇試過可以玩得咁放咁開心
我真係感覺到我係放低晒所有牽掛咁去玩呢!

製作呢本遊記
雖然唔係用左我好多時間
不過亦用左唔少心機
由選字型、揀相片、搵資料、寫遊記和排版
原來要出一本書真係幾難架~
好彩 word 都幫左我唔少!

好希望大家睇完遊記都感受到我的開心和歡樂
亦好希望呢本遊記幫到準備去台灣玩的朋友
下次,我一定會再次plan 一個咁好的行程!

2008 台灣之旅遊記

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.