Sunday, February 10, 2008

初三澳門煙花記

今年又過左澳門燒煙花喇~

噚日朝早大約十二點度過到去

跟住就搭車去左威尼斯人行下影下相

感覺上威尼斯人冇我想像中咁靚

不過係真係幾豪華~

入面果隻船仔,真係幾唔值

一黎我覺得個陳設好假

完全冇威尼斯feel

二黎條河實在太短,好似唔知做乜咁

而且條河真係超級清澈,好似水池咁

完全冇feel~

另外,威尼斯人入面的消費亦好貴

McDonald 都比出面貴一倍

如果真係要去豪一次

「平平地」有這樣的質素都值得的...

只係0係威尼斯人食左個apple pie 充飢

大約三點度去到大三巴再吃過~

由於唔知去食咩好

於是求其揀左間有位坐的入去食

呀~~~ 估唔到又平又好味喎~

一個餐有鹵水蛋,橙汁,同埋一碗魚片薯仔麵都係廿蚊

仲要新年已經加左價

可見澳門的生活水平沒我們想像中高...

只係香港人去到咩都要最好

所以消費起上黎就比香港更貴!

話時話,呢間舖好似0係澳門幾受歡迎

我地坐低咁耐,不斷有人黎排隊食

仲係有好多澳門人黎食

真係夠晒地道呀!

而且,D 薯仔真係炸得好好味

好似食緊薯條咁

一粒一口,又唔太大or 太少

真係幾正啊!

食完就行左上去大三巴

嘩....今日真係勁多人啊!

簡直係寸步難行....

就連影張相都難

不過後尾有舞獅睇

即刻添加左好多新年氣氛

我已經好耐冇0係香港見過舞獅喇~

更何況係街頭舞獅

而今次的舞獅亦係今日影相的最大收獲

因為影到幅經典相啊! 哈哈哈~

勁有新年氣氛!!!

而家香港的新年實在太悶喇~

只有拜年、打麻雀和食年糕

咩花車巡遊、睇煙花匯演

完全冇晒新年氣氛~

過一過澳門,聽到爆竹一聲除舊歲

亦有舞獅表演

仲有得自己燒煙花~

呢D 先似新年架嘛!!!

難怪留在香港度歲的人會越來越少

來港的旅客亦沒有甚麼數字上的增長啦~~~

行完大三巴,決定過去爆竹區影下相

原來日光日白真係影唔到D 咩

只見一團煙

一D 都唔好看!

於是影左一陣就去左旅遊搭度坐下食下野hea 下

high tea 左很久 (其實是我們的晚餐)

夜晚就返去爆竹煙花區度玩火!!!

今年真係勁危險啊!

我懷疑係d人唔識放煙花

搞到D 煙花成日起我地身邊爆~

有一次驚得濟走左出去行車區 (最外圍可以觀賞到煙花的地方)

等平靜D 諗住行返入去行人區啦~

點知只係行到去門口

有一大點煙火就0係我面前爆~

勁驚,即刻行返出去.....

我記得舊年好和平,只係試過一兩次失誤,同埋有D 近放煙花令我比較驚之外

都冇乜特別大事...

今年~~~ -_-" 十次有一次係失誤

仲要係火箭失誤

真係嚇死!!!

btw, 依然覺得雪糕筒同埋近距離頭頂爆的煙花比較靚

真係要研究下點同佢地一齊影相先~

下年就淨係為左影相而放煙花啦~

哈哈~

其實今年已經冇上年咁好玩喇~

可能因為上年已經試過

冇左新鮮感!

亦唔再咁驚喇~

所以反而今次影相影得幾開心!

下年都要再去影下相同埋感受下大家放煙花的氣氛!






BubbleShare: Share photos - eco-friendly toys

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.