Tuesday, January 01, 2008

My DD is back!!!

Oh!!! so good news for the new year!
my DD is back!!!
可能係因為sina 的關係
所以我先收唔到support email~
唉~ sina 唔好就一向都知喇
不過我有大部份mail 都0係sina
所以先唔想轉...

btw, 我都決定咗會將我個diary 搬去blogger
不過我諗我都會繼續update 呢一度

希望大家08年都過得開開心心啦~

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.