Tuesday, December 25, 2007

2007 Christmas Day @ 九龍寨城公園

Merry Christmas Everybody!!!

趁聖誕節假期

我地相約朋友周圍影相

第一站係九龍寨城公園

呢個公園我兩年前已經黎過一次

果次係約左班中學同學出黎影我的畢業相

第一次去果度已經覺得風景好靚

亭台樓閣+ 山明水秀

終於有機會再黎影相~

今次 D 相仲要影得好靚添~

好開心啊!!!

影到差不多天黑就出尖咀繼續...

尖咀第一站係海港城

同我地噚日黎一樣咁多人

於是朋友們拎部小DC 出黎影

結果小DC 0係咁多人的情況下終於發揮到作用

哈哈哈~~~

噚日我地影得好靚果隻船

今日調左位過左對面

搞到今日影得冇咁靚lu~

算~ 噚日果張真係勁靚!

影完好多人的海港城

我地就沿尖東海傍一路行

嘩...好大風好凍呀~~~

海傍真係唔同D

我地雖然用左腳架

但出黎的效果始終不如理想

um.....影夜景人像真係幾有難度~



BubbleShare: Share photos - Cheap Vegas Hotels

No comments:

 

Creative Commons License
本 著作 係採用共享創意 署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款授權.